Veelzijdige en energieke project assistent

Wie ben jij

Je ondersteunt de administratie en de projectleiders bij de uitvoering van de dagelijkse werkzaamheden. Je bent het eerste aanspreekpunt voor opdrachtgevers, waarbij ruimte is voor eigen inbreng, creativiteit en innovatie. Je bent onze wervelwind op kantoor die zelf werk ziet en oppakt in samenwerking binnen het team. Met jouw energie zijn wij onze relaties op een onderscheidende en aansprekende manier van dienst.

Vind jij het leuk om onze projectleiders zo optimaal mogelijk te ondersteunen, bied jij onze bezoekers een warm welkom, vind je klantcontact geweldig, en ben je een administratieve duizendpoot met grote affiniteit voor groen? Dan is deze functie op jouw lijf geschreven. Samen met je collega’s zorg jij ervoor dat alle administratieve processen uitstekend verlopen.

Zoek jij een veelzijdige baan binnen een vernieuwende organisatie. Herken jij jezelf in onze energieke flexibele collega met passie voor een groene leefomgeving. Mail jouw motivatie en cv naar Yolanda van der Niet via leukebaan@hoekgroen.nl en vertel ons waarom jij dé kandidaat bent binnen het HOEK team.

Onze kernwaarden                                     

Vakmanschap; innovatie; cocreatie; bevlogenheid en trots! 

Onze visie

Hoe houden we Nederland leefbaar? Dat is de uitdaging waar we met elkaar voor staan. Het vraagt ook om bevlogen professionals met kennis van zaken. Een groene wereld is een betere wereld. Die maken we samen!

Onze missie

Met elkaar die mooiere wereld realiseren en mensen laten genieten van groen. We laten zien dat het anders kan. Het resultaat? Een groene omgeving waarin het beter leven is. Nu en in de toekomst.

Onze succesformule

HOEK geeft de buitenruimte meerwaarde met groen – en doet dat met speciale aandacht voor bomen, biodiversiteit en natuurontwikkeling. Bij dit alles ben jij een belangrijke succesfactor en de spil die mede zorgdraagt voor een perfecte klantgerichte houding.

Wat ga je zoal doen

  • ondersteuning van de projectleiders
  • facturen opstellen, controleren op juistheid en versturen
  • aanspreekpunt voor klanten en relaties inzake facturatie
  • kwartaalrapportages opstellen voor opdrachtgever in afstemming met projectleider
  • werken opnemen op locatie in samenwerking met projectleider
  • e-mailaccounts beheren van onder meer wooncorporaties
  • contractbeheer en jaarlijkse indexering
  • inkomend telefoonverkeer afhandelen
  • bezoekers en leveranciers ontvangen

Jouw ervaring & competenties

  • HBO werk- en denkniveau; administratieve of facilitaire dienstverlening
  • minimaal 1 à 2  jaar relevante werkervaring
  • kennis en ervaring met MS-office en projectadministratie
  • klant- en servicegerichte instelling
  • proactief en commercieel vaardig
  • uitstekende communicatieve en contactuele vaardigheden
  • kansen en oplossingen zien
  • goed kunnen werken binnen een team

Ons aanbod

Een uitdagende veelzijdige baan binnen een organisatie die volop in beweging is, een goed marktconform salaris, een open en betrokken bedrijfscultuur, collegiale werksfeer binnen een vakkundig team, ruimte voor doorgroeimogelijkheden en continue ontwikkeling zowel persoonlijk als vakinhoudelijk, kennisdelingen, activiteiten met je collega’s, ruimte voor eigen initiatief.

Stuur vandaag nog jouw reactie naar leukebaan@hoekgroen.nl

Heb je aanvullende vragen, stuur ons dan ook een mailtje en wij berichten je zeker terug. Tot ziens bij HOEK!