VACATURE HR-assistent(e)

HOEK staat open voor nieuwe inspirerende teamspelers binnen onze dynamische en groene werkomgeving…

Wij zoeken een betrokken collega voor de salaris- en personeelsadministratie

Wie ben jij

Als HR-assistent ben je zichtbaar voor collega’s en het eerste aanspreekpunt voor HR-gerelateerde vragen. Je werkt samen met de HR-adviseur en ondersteunt bij de dagelijkse werkzaamheden. Je hebt een hbo-diploma HRM of P&O en staat te popelen om 24-32 uur aan de slag te gaan.

Zelfstandig en binnen teamverband zorg jij ervoor dat alle administratieve processen op orde zijn en uitstekend verlopen. Jij houdt ervan om je collega’s te helpen en hen op tijd van de juiste informatie te kunnen voorzien.

Onze mensen zijn het belangrijkste kapitaal. Jij bent daarbij een succesfactor en zorgt ervoor dat wij blindelings op de output kunnen vertrouwen.

Is deze functie jou op het lijf geschreven? Mail jouw motivatie en cv naar Thomas van Emmerik via leukebaan@hoekgroen.nl en vertel ons waarom jij binnen het HOEK team past.

Wat ga jij doen

  • salaris- en personeelsadministratie
  • verzuimbeheer; ziek- en herstelmeldingen
  • digitale personeelsdossiers up-to-date houden
  • bereikbaarheid en zichtbaarheid van HR binnen HOEK vergroten
  • meedenken in nieuwe HR-initiatieven en verbeterprocessen
  • ondersteunen bij het opstellen van arbeidsovereenkomsten
  • medewerkers adviseren over operationele vraagstukken
  • ondersteunen bij werving en selectie
  • contacten met diverse externe organisaties zoals het UWV, onderwijsinstellingen, de arbodienst en uitzendbureaus

Wat breng jij mee

  • hbo werk- en denkniveau; studierichting HRM of P&O
  • minimaal 1 à 2 jaar relevante werkervaring
  • kennis en ervaring met MS-office en personeels- en salarisadministratiesystemen
  • actuele kennis van HR wet- en regelgeving
  • klant- en servicegerichte instelling
  • uitstekende communicatieve en contactuele vaardigheden
  • proactief en oplossingsgericht
  • empathisch vermogen
  • organiseren en prioriteren van eigen werkzaamheden
  • administratief talent

Wat mag jij verwachten

Een uitdagende, veelzijdige baan voor 24-32 uur met ruimte voor eigen initiatief binnen een organisatie die volop in beweging is, een goed marktconform salaris, een open en betrokken bedrijfscultuur, collegiale werksfeer binnen een vakkundig team, ruimte voor doorgroeimogelijkheden en continue ontwikkeling zowel persoonlijk als vakinhoudelijk, kennisdelingen en activiteiten met je collega’s.

Tot ziens bij HOEK!

Pas jij (nog) niet helemaal binnen het door ons geschetste profiel, en denk je dat je een kans verdient? Laat dan ook van je horen!

Waarom ben jij de kandidaat binnen het HOEK team?

Solliciteer nu en neem vrijblijvend contact op met

Thomas van Emmerik, HR manager

__________________________________________________________________________

Onze kernwaarden                                         

Vakmanschap; innovatie; co-creatie; bevlogenheid en trots!

Onze visie

Hoe houden we Nederland leefbaar? Dat is de uitdaging waar we met elkaar voor staan. Het vraagt ook om bevlogen professionals met kennis van zaken. Een groene wereld is een betere wereld. Die maken we samen!

Onze missie

Met elkaar die mooiere wereld realiseren en mensen laten genieten van groen. We laten zien dat het anders kan. Het resultaat? Een groene omgeving waarin het beter leven is. Nu en in de toekomst.

Onze succesformule

HOEK geeft de buitenruimte meerwaarde met groen – en doet dat met speciale aandacht voor bomen, biodiversiteit en natuurontwikkeling. Bij dit alles ben jij een belangrijke succesfactor en de spil die mede zorgdraagt voor een perfecte voorbereiding, professionele uitvoering en uitstekende nazorg.

Bezoek ook hoekgroen.nl en werkenbijhoek.nl en onze social media voor een impressie van wie wij zijn, en waar wij voor staan.

Waarom ben jij de kandidaat binnen het HOEK team?

Solliciteer nu en neem vrijblijvend contact op met

Thomas van Emmerik, HR manager